.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرايط وزيران پيشنهادي از نگاه نماينده ساري
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزراي اقتصاد و كشور از وزراي تأثير‌گذار در تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله نظام هستند و لازم است تا از افراد قوي و متخصص در اين زمينه استفاده شود...
شرايط وزيران پيشنهادي از نگاه نماينده ساري

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزراي اقتصاد و كشور از وزراي تأثير‌گذار در تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله نظام هستند و لازم است تا از افراد قوي و متخصص در اين زمينه استفاده شود.

به به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي‌اصغر يوسف‌نژاد شنبه شب در حاشيه نشست سفرا و نمايندگان كشور‌هاي خارجي با مسئولان استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود: دولت جمهوري اسلامي در صورتي قوي است كه وزراي آن هم قوي باشند و لزوم رسيدن به اهداف اقتصاي و توسعه‌اي دولت در گرو معرفي وزراي قوي است.
وي اظهار داشت: اگر اين اتفاق از سوي دولت نيفتد، مجلس نيز به وزراي پيشنهادي ضعيف رأي نمي‌دهد.
يوسف‌نژاد تصريح كرد: همكاري‌هاي مؤثر دولت و مجلس مي‌تواند منجر به رونق اقتصادي، ايجاد اشتغال و همچنين رفاه اجتماعي شود و اين همكاري بايد با حفظ اقتدار مجلس و استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني مجلس براي نظارت بر اجرا باشد.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي تعيين اولويت‌هاي همكاري مجلس و دولت برگزاري جلسات كارشناسي بين دولت و مجلس و پيدا كردن راه‌هاي ميان‌بر لازم و ضروري است.
وي در پايان، اولويت‌هاي اصلي مجلس و دولت را مهار گراني، ايجاد اشتغال و مسائل اقتصادي دانست و تصريح كرد: پيدا كردن راه‌حل اساسي با همكاري دولت و مجلس محقق مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 3 تير 1387
شما قوی رای دهید و قوی انتخاب کنید .........
نا شناس 2 تير 1387
آفرین بر شما اما گوش کسی بدهکار نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.